A56
Zákaznická podpora:sbsoffice@setos.cz

Samsung Galaxy A16 LTE 4+128GB Black

Kód: MTOSSUA165051
7 % studentská sleva Samsung dny Samsung dny 10 % ?*G_Sdny10:10:CZK:P:f!2025-05-19-00:01,2025-05-25-23:59 e-voucher
Značka: Samsung
SM A166F Galaxy A16 5G Blue Black Front
Loading...
4 999 Kč 4 131,40 Kč bez DPH
Skladem - k rezervaci na prodejně (2 ks)
Osobně k vyzvednutí na:
Prodejna Futurum Hradec Králové:
1 ks
Prodejna Ostrava Forum Nová Karolína:
1 ks
Prodejna Praha Palladium:
0 ks
Prodejna Praha Nový Smíchov:
0 ks
Prodejna Praha Westfield Chodov:
0 ks
Prodejna Plzeň Olympia:
0 ks
Prodejna Brno Vaňkovka:
0 ks
Prodejna Brno Olympia:
0 ks
Nastala chyba

Omlouváme se, slevový kód je neplatný a nebylo možné jej použít.

Slevový kód se používá

Sleva je automaticky uplatněna při vložení produktu do košíku.

Slevový kód je připraven k použití

Sleva bude automaticky uplatněna při vložení produktu do košíku.

Samsung dny 10 %

Cena po zadání kódu 4 499,10 Kč

4 999 Kč -10%
Akce končí za:
03 dnů
13 hodin
23 minut
38 vteřin

Mobilní telefon s 6,7" FHD+ Super AMOLED displejem s rozlišením 2340×1080px (90Hz, až 800 nitů) • 8jádrový procesor MediaTek Helio G99 • 4GB RAM • 128GB vnitřní úložiště (microSD až 1 TB) • Trojice zadních fotoaparátů - 50MPx (F/1,8) + 5MPx (F/2,2) + 2MPx (F/2,4) • přední 13MPx selfie kamera (F/2,0) • Boční čtečka otisků • Wi-Fi • Bluetooth 5.3 • NFC • GPS • USB-C • 5000mAh bat. s 25W rychlonabíjením • Samsung Knox • Android 14 • Barva: černá

Detailní informace

8 Značkových prodejen
8 Značkových prodejen
Kamenné prodejny na dosah
Studentské slevy
Studentské slevy
Slevy ISIC/ITIC
Galaxy konzultant
Galaxy konzultant
Odborné poradenství zdarma
Trade-In
Trade-In
Výkup zařízení s bonusem
Samsung Care+
Samsung Care+
Pojištění poškození a krádeže
Nastavení telefonu
Nastavení telefonu
Nastavení nového zařízení

Detailní popis produktu

Displej

Obnovovací frekvence  90
Velikost displeje (palců)  6.7
Rozlišení hlavního displeje (pix)  1080 x 2340
Technologie displeje  FullHD+ SUPER AMOLED
Poměr stran displeje 19,5:9
Tvar výřezu v displeji Kapka

BALENÍ

Hmotnost balení  0.272
Délka balení  16.98
Šířka balení  8.27
Výška balení  2.8
Objem balení  393.18888

KONEKTIVITA

3,5 mm jack  Ne
3,5 mm Jack Ano
USB-C Ano
Micro USB Ne
Lightning port  Ne
USB OTG  Ano

Operační systém

Verze operačního systému  Android 14
Operační systém  Android

OBECNÉ

Hmotnost (g) 200
Barva Černá
Bluetooth  Ano
Wi-Fi  Ano
Hloubka (mm) 7.9
Šířka (mm) 77.9
Výška (mm) 164.5
Velikost displeje (palců)  6.7
Bluetooth verze 5.3
Česká lokalizace  Ano
Max. kapacita karty (GB)  1000
Technologie displeje  FullHD+ SUPER AMOLED
Procesor MediaTek Helio G99
Velikost RAM (GB)  4
Verze operačního systému  Android 14

Slot pro karty

Typ paměťové karty MicroSD
Typ SIM karty  Nano SIM
Max. kapacita karty (GB)  1000
Hybridní slot (2x SIM karta/1x SIM karta + 1x paměťová karta) Ano
Podpora paměťových karet Ano

Procesor a paměť

Podpora paměťových karet Ano
Vnitřní paměť (GB)  128
Velikost RAM (GB)  4
Max. kapacita karty (GB)  1000
Počet jader procesoru  8
Procesor MediaTek Helio G99
Typ paměťové karty MicroSD
Rychlost CPU  2x2.2 GHz + 6x2.0 GHz

FOTOAPARÁT

Rozlišení zadního fotoaparátu (Mpx)  50
Přisvětlovací dioda  Ano
Rozlišení předního fotoaparátu (Mpx)  13
Stabilizace obrazu  Bez stabilizace
Maximální rozlišení videa  FullHD
Počet objektivů zadního fotoaparátu 3
Počet objektivů předního fotoaparátu 1
Zaostřování PDAF-fázová detekce aut. ostř.
Typ / Světelnost zadního fotoaparátu F/1.8
Světelnost předního fotoaparátu F/2.0
Frekvence snímků videa za sekundu 30sn/s
Rozlišení druhého zadního fotoaparátu (Mpx) 5
Typ / Světelnost druhého zadního fotoaparátu F/2.2
Rozlišení třetího zadního fotoaparátu (Mpx) 2
Typ / Světelnost třetího zadního fotoaparátu F/2.4

BATERIE

Kapacita baterie (mAh) 5000
Bezdrátové nabíjení  Ne
Uživatelsky vyměnitelná baterie Ne
Rychlé nabíjení Ano
Reverzní bezdrátové nabíjení Ne
Výkon rychlonabíjení (W) 25

Funkce

Bluetooth  Ano
Wi-Fi  Ano
GPS přijímač  Ano
Čtečka otisků prstů  Ano
NFC  Ano
Notifikační dioda Ne
SOS tlačítko Ne
Bluetooth verze 5.3
Snímač oční duhovky Ne
Rozpoznání obličeje Ano
Čtečka otisků prstů v displeji Ne
USB OTG  Ano
Stylus Ne

Data

3G  Ano
4G/LTE  Ano
5G Ne
GSM Ano

KONSTRUKCE

Hmotnost (g) 200
Hloubka (mm) 7.9
Šířka (mm) 77.9
Výška (mm) 164.5
Typ telefonu Smartphone
Barva Černá
Zvýšená odolnost  IP54
Modelový rok 2024
Sériová řada Samsung Galaxy A
Modelová řada Samsung Galaxy A16

Obsah balení

USB-C kabel • Nástroj SIM • Úvodní příručka • ZL

Doplňkové parametry

Kategorie: A16
Záruka: 2 roky
EAN: 8806095822334
Kapacita paměti: 128 GB
Velikost RAM: 4 GB
Hlavní fotoaparát: 50 MPx

Co je Samsung Care+ a jak funguje?

 

Samsung Care+ je balíček dodatečného pojištění pro váš smartphone, tablet nebo chytré hodinky Samsung Galaxy. Jde nad rámec běžné záruky společnosti Samsung a poskytuje rozšířenou ochranu.

 

Jak si mohu zakoupit službu Samsung Care+


Existuje několik způsobů, jak si zakoupit službu Samsung Care+, která chrání vaše zařízení Galaxy:

Při nákupu na webu obchod-samsung.cz si můžete zároveň zakoupit službu Samsung Care+.
Nejpozději do 60 dnů od zakoupení musíte navštivit značkovou prodejnu Samsung a sepsat pojistnou smlouvu.
Pokud nakupujete ve značkové prodejně Samsung, můžete si službu Samsung Care+ zakoupit při nákupu zařízení. Můžete si ji také dokoupit až do 60 dnů od nákupu.

Zakoupení služby Samsung Care+ při nákupu na webu obchod-samsung.cz:


1 Při nákupu přidejte u produktu do košíku Samsung Care+. 

2 Dokončete nákup. 

3 Při vyzvednutí objednávky na prodejně nebo po doručení zásilky se zastavte na značkové prodejně pro sepsání pojištění.

 

Jaké krytí poskytují různé balíčky nabízené společností Samsung?

 

Společnost Samsung nabízí přímo nebo prostřednictvím svého pojišťovacího partnera, společnosti Servify, tři typy pojištění: Samsung Warranty; Samsung Care+ Accidental Damage; a Samsung Care+ Accidental Damage and Theft.


Záruka Samsung (nabízená společností Samsung):

Porucha zařízení
Vzdálená diagnostika a nastavení
Opravy v den příjezdu
Kontrola stavu zařízení
Doživotní zákaznická podpora
 

Samsung Care+ Accidental Damage (nabízí společnost Servify):

Měsíční nebo jednorázové pojištění až na 24 měsíců.
Náhodné poškození kdekoliv na celém světě
Výměna baterie
Maximálně dvě pojistné události za každých 12 měsíců trvání pojištění (včetně neopravitelných případů)
Výměna pouze za nová zařízení
V případě výměny zařízení pojištění nekončí, pokračuje na nové zařízení
 

Samsung Care+ Accidental Damage and Theft (nabízí společnost Servify):

Měsíční nebo jednorázové pojistky až na 24 měsíců.
Náhodné poškození nebo krádež kdekoliv na celém světě
Výměna baterie
Maximálně dvě pojistné události za každých 12 měsíců trvání pojištění (včetně neopravitelných případů)
Výměna pouze za nová zařízení
V případě výměny zařízení pojištění pokračuje na nové zařízení

 

Vztahuje se pojištění na krádež a ztrátu?


Službu Samsung Care+ lze zakoupit tak, aby zahrnovala jak náhodné poškození, tak krádež. Za žádných okolností však není k dispozici pro krytí ztráty nebo kapesní krádeže.

Vaše pojistná smlouva Samsung Care+ nemůže být po zakoupení rozšířena o krytí krádeže.

 

Co je zahrnuto v náhodném poškození?


Náhodné poškození znamená, že zařízení nefunguje správně v důsledku události, která se stala náhodou. Může se jednat o pád zařízení nebo jeho polití tekutinou.

Pokud je vaše žádost o náhodné poškození přijata, společnost Servify rozhodne, zda schválí opravu, nebo zajistí výměnu.

 

Je kryto kosmetické poškození?


Služba Samsung Care+ se vztahuje na prasklé obrazovky. Nevztahuje se však na škrábance nebo promáčkliny.

 

Jaká je spoluúčast?


Spoluúčast u služby Samsung Care+ závisí na modelu zařízení a typu pojistné smlouvy. Spoluúčast musí být uhrazena před úspěšným vyřízením pojistné události.

 

Co se stane, pokud je můj smartphone nebo zařízení opraveno?


Pokud je třeba vaše zařízení vyměnit, bude vám dodáno náhradní zařízení s podmínkami:

Zbývající doba krytí vašeho balíčku Samsung Care+.
Zbývající doba dvouleté omezené záruky Samsung od původního pojištěného zařízení nebo s 90denní omezenou zárukou (podle toho, co je delší).

Pokud je nutné zařízení vyměnit, společnost Servify se pokusí nahradit jej zařízením stejné barvy, ale nemůže zaručit, že to bude vždy možné.

Společnost Servify nemůže zaručit výměnu zařízení z limitované nebo speciální edice.

Pokud vám společnost Servify nemůže poskytnout náhradní zařízení stejné značky a modelu, bude vám nabídnut výběr zařízení s podobnými specifikacemi.

 

Co když dosáhnu limitu pojistného plnění?


Když dosáhnete limitu pojistného plnění, vaše pojistná smlouva automaticky skončí a nebude vám náležet žádná náhrada.

Zákazníci platící měsíčně mohou uplatnit až 2 reklamace za 12 měsíců, maximálně 4 reklamace za 24 měsíců.

Zákazníci, kteří si zakoupí pojistku na 1 rok, mohou v tomto období uplatnit 2 pojistné události.

Zákazníci s dvouletou pojistnou smlouvou mají nárok na 2 pojistné události za každý rok.

 

Často kladené otázky

Na co všechno se služba Samsung Care+ vztahuje?
- Náhodná poškození jako například pády, polití nebo prasklý displej.

- Pojištění proti krádeži navíc, pokud jste si Care+ zakoupili v rámci jiného pojistného balíčku. V případě krádeže obdržíte kompenzaci za odcizená zařízení, včetně vloupání do domu či auta, násilného napadení a kapesních krádeží (z kapsy či nošené či přepravované tašky).

Pro více informací o ochraně a jejích výjimkách si přečtěte kompletní podmínky a zásady Samsung Care+.

Jaký je rozdíl mezi zárukou/reklamací a Samsung Care+?
Záruka a možnost reklamace se vztahují na poškození způsobená výrobní chybou, tedy že telefon přestal fungovat jakýchkoliv vnějších činitelů.

Samsung Care+ se vztahuje na náhodná poškození, jako je například prasklý displej. Máte nárok na dvě opravy za rok v certifikovaných Samsung obchodech s použitím originálních součástek. Záruka trvá i po případné opravě.

Záruka, právo na reklamaci a služba Samsung Care+ se nevztahují na:
- Krádež a ztrátu (pojištění proti krádeži je volitelné)
- Kosmetická poškození, která nemají vliv na funkčnost zařízení
- Hrubou nedbalost
- Běžná opotřebení

Jaká zařízení lze prostřednictvím služby Samsung Care+ pojistit?

Produkty u kterých je možné službu zakoupit mají na kartě produktu aktivní volbu pojištění Samsung Care+

Na jaké případy se služba pojištění Samsung Care+ nevztahuje?
Služba Samsung Care+ se nevztahuje na:

-Drobné poškození, které neovlivňuje funkčnost
-Ztrátu zařízení
-Odcizení, pokud nemáte pořízenou službu, která jej pokrývá
-Úmyslné poškození, či poškození vzniklé v důsledku nedostatečné péče o zařízení

Více informací o případech, na které se pojistná služba Samsung Care+ vztahuje či nevztahuje, zjistíte v úplném znění podmínek.

Od kdy je mé zařízení službou Samsung Care+ chráněno?
Ihned od prvního dne zakoupení služby Samsung Care+ (v souladu se smluvními podmínkami).

Kolik pojistných událostí je zárukou pokryto?
Službu Samsung Care+ můžete využít až dvakrát ročně (v rámci 12 po sobě jdoucích měsíců).

Jak pojistnou událost nahlásím?
Nejjednodušším způsobem, jak nahlásit pojistnou událost je přihlásit se na zákaznický portál: https://se.careplus.co
K tomu, abyste nám pomohli vyřídit vaši žádost co možná nejrychleji, mějte v době kontaktování po ruce připraveny pojistné podmínky a doklad o nákupu. V závislosti na jednotlivých případech může být vyžadována další dokumentace.

Od kdy jsou má zařízení Samsung Care+ chráněna?
V případě, že si zvolíte službu Samsung Care+, budou vámi pojištěná zařízení chráněna i v rámci mezinárodní přepravy. Pojistné krytí se vztahuje i na 60 dní vytrvalého cestování. Pokud se vám na cestách cokoliv stane, kompenzaci obdržíte v okamžiku, kdy se vrátíte zpět do země, v níž jste službu zakoupili.

Mohu službu převést na jinou osobu či zařízení?
Ne, službu Samsung Care+ nelze převést na jiné zařízení či uživatele.

Jaký je rozdíl mezi Samsung Care+ a standardní zárukou?
Oficiální záruka společnosti Samsung vaše zařízení ochrání před poškozením způsobeným mechanickou či elektrickou závadou. Pojistná služba Samsung Care+ naproti tomu kryje i škody způsobené náhodným poškozením či odcizením, pokud se na ně vámi pořízené pojištění vztahuje.

Jakým způsobem si lze službu Samsung Care+ pořídit?
Službu Samsung Care+ si lze zakoupit v okamžiku nákupu zařízení, při osobním vyzvednutí objednávky na značkové prodejně Samsung nebo v případě zaslání zboží na dobírku do je nutné se do 60 dní od nákupu zastavit na značkové prodejně Samsung.

Co to je IMEI či sériové číslo?
IMEI (International Mobile Equipment Identity) je unikátní identifikační číslo, které se používá k identifikaci zařízení v mobilní síti. Sériové číslo je unikátní číslo, používání k identifikaci výrobku či zboží. Tato čísla potřebujeme znát k tomu, abychom si byli jistí, že zárukou chráníme správná zařízení.

Kde mohu své číslo IMEI najít?
Zavolejte nám na *#06#
1. Otevřete si aplikaci ve svém mobilním telefonu či tabletu.
2. Na číselné klávesnici zadejte *#06# a potvrďte jako klasický telefonát.
3. Číslo IMEI vašeho zařízení se objeví na obrazovce.
4. Zadejte získané číslo IMEI do příslušného políčka.

Najděte číslo přes nabídku Nastavení
1. Otevřete nabídku Nastavení na svém telefonu či tabletu.
2. Vyberte položku "O telefonu" či "O tabletu".
3. Sjeďte dolů a najděte číslo pod označením "IMEI (slot 1)"
4. Stiskněte a držte pro zkopírování čísla IMEI.
5. Vložte číslo IMEI do příslušného políčka.

Jak zjistím sériové číslo svého telefonu?
1. Otevřete položku "Nastavení" na domovské obrazovce vašeho zařízení.
2. Dále vyberte volbu "O hodinkách"/"O zařízení".
3. Zobrazí se sériové číslo vašeho zařízení.
4. Zadejte získané sériové číslo do příslušného políčka.

Musím před nahlášením pojistné události určitou dobu čekat?
Ne, vaše pojištění j aktivní ihned po nákupu služby Samsung Care+. Pojistnou událost tak můžete nahlásit klidně hned první den po zaplacení, pokud se s vaším zařízením cokoliv stane.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
SM A166F Galaxy A16 5G Blue Black Front
Samsung Galaxy A16 LTE 4+128GB Black Co je Samsung Care+ a jak funguje?
4 999 Kč 4 131,40 Kč bez DPH