Záruka a reklamace

Pokud jste na našem e-shopu zakoupili zboží, které vykazuje vady, níže naleznete nejčastější dotazy zákazníků, ze kterých se můžete dozvědět, jak postupovat v případě reklamace, nebo zda máte na reklamaci nárok.

Před zahájením reklamačního řízení doporučujeme zálohovat všechna data uložená v zařízení. Je velmi pravděpodobné, že při reklamaci o uložená data přijdete, jelikož se zařízení obvykle vrací do továrního nastavení, aby se vyloučil vliv aplikací třetích stran na závadu.

Zboží je možné reklamovat v kterékoliv z kamenných prodejen SPACE nebo zasláním zboží spolu s kopií prodejního dokladu a vyplněným formulářem pro vrácení na adresu:


SETOS spol. s r.o.
Reklamační oddělení
Náchodská 2396/21
193 00, Praha 9

 

Pro bezplatné vrácení zboží odneste balík na nejbližší pobočku Zásilkovny. Seznam všech poboček naleznete na www.zasilkovna.cz/pobocky. Na pobočce potom obsluze sdělíte pouze svoje celé jméno a nahlásíte KÓD PRO VRÁCENÍ ZÁSILKY 96151098.


Zásilkovna vytiskne štítek a dopraví zásilku automaticky na naši adresu. Na krabici není třeba vypisovat adresu.

 
 

Nadrozměrné zásilky (pračky, chladničky, televizory a další) není možné reklamovat přes Zásilkovnu. Pokud potřebujete se zajištěním přepravy nadrozměrné zásilky pomoci, kontaktujte naše servisní oddělení, kde vám pomohou objednat svoz vhodnou přepravní společností. 


M: +420 770 136 940
T: +420 241 021 677
E: reklamace@setos.cz