Zjistěte více o našich službách

Potřebujete pomoci s produktem nebo objednávkou?

VOLEJTE

800 726 786

Zavolejte a budete spojeni s pracovníkem zákaznické podpory.

Po-So 8:00 - 20:00, Ne 8:00 - 18:00

CHATUJTE

ZAHÁJIT CHAT

Live chat s pracovníkem podpory online

MAILUJTE

E-MAILOVÁ PODPORA

Pošlete e-mail a získejte odpověď.

Home Delivery

Komfortní doručení a instalalce

Obsah Balíčku Home Delivery

  • Doručení zásilky v předem dohodnutém termínu (pracovník dopravní společnosti vás bude kontaktovat telefonicky alespoň den předem).
  • Výnos zboží do libovolného patra dvoučlennou posádkou.
  • Vybalení výrobku a jeho připojení k předem připraveným přívodům vody, odpadu, elektřiny, anténnímu rozvodu…
  • Odnos starého spotřebiče (odpojeného, suchého a připraveného k odvozu) dvoučlennou posádkou a jeho ekologická likvidace.
  • Odvoz a ekologická likvidace obalového materiálu.
Home Delivery

Služba nezahrnuje:

  • Připojení nebo odpojení spotřebiče na napětí 380 V či 240 V (spotřebiče bez koncové zástrčky do zásuvky montované z výroby).
  • Připojení nebo odpojení plynové přípojky.
  • Připojení spotřebiče, který nelze zapojit do klasické zásuvky.
  • Úpravy vodovodní, odpadní nebo elektrické přípojky či anténních rozvodů.
  • Zásahy do zdí, omítek, sádrokartonů nutné k úpravě přípojek.
  • Zástavba vestavěných spotřebičů.
  • Zapojení zboží s váhou vyšší jak 75 kg (např. americké lednice) Službu lze sjednat individuálně.
  • Sestavení pračky a sušičky spojovacím mezikusem.
  • Upevnění televizorů na zeď.
  • Naladění satelitních tunerů.
  • Připojení bojlerů.

Prodloužená záruka a záruka PLUS pro produkty TV&AV a Domácnost

Pojištění náhodného poškození a odcizení

PojištěníNáhodného poškození a odcizení

Hlavní výhody pro zákazníka

  • Oprava porouchaného výrobku nebo výměna za nový. V případě výměny dostane zákazník na výběr ze tří výrobků stejné nebo srovnatelné kvality a vybraný výrobek mu bude do limitu doručen až domů.
  • Náklady za opravu či za nový výrobek platí pojišťovna přímo výrobci či servisu. V případě, že si jako náhradu vybere zákazník výrobek s vyšší pořizovací hodnotou, doplatí rozdíl mezi cenou původního a nového výrobku.
  • Záruka, že o peníze za pojištění zákazník nepřijde. V případě, že zákazník přijde o výrobek v zákonné záruce (vrácením, výměnou či úplným zničením výrobku), stačí tuto skutečnost nahlásit pojišťovně a ta zákazníkovi vrátí nespotřebovanou část pojistného zpět.
  • Jednoduché hlášení škody. Zákazník má několik možností, jak jednoduše a rychle nahlásit poškození nebo odcizení výrobku:

    www.hlaseniskod.cz
    +420 283 002 868
  • K dispozici ve variantách na 1 nebo 2 roky.
  • Odcizení vždy platí pouze 1 rok od sjednání.
  • Platí ihned po zakoupení výrobku.
  • Zaniká výměnou neopravitelného výrobku za nový, odcizením výrobku nebo vyčerpáním limitu.
  • Nelze sjednat zpětně.
  • Uhradí za zákazníka náklady na opravu či výměnu včetně diagnostiky poškození až do výše limitu.
  • Limitem pojistného plnění je pořizovací cena výrobku.
  • Nezahrnuje časovou cenu (amortizaci).
  • Zahrnuje spoluúčast z pojistného plnění: 1. rok: 15 %, 2. rok: 25 %

Příklady poškození či odcizení:

  • Pád.
  • Vniknutí kapaliny do elektronických částí.
  • Mechanické poškození (také dětmi nebo domácími mazlíčky).
  • Vniknutím cizích předmětů.
  • Loupež za použití nebo pohrůžky násilí.
  • Krádež vloupáním do
    - uzamčeného prostoru (byt, pevná uzamčená skříňka, trezor).
    - uzamčeného vozidla (zavazadlový prostor či odkládací schránka).

Pojištění nekryje například:

  • Úmyslné poškození výrobku.
  • Kosmetické vady, které nemají vliv na funkci výrobku.
  • Odcizení výrobku volně ponechaného o samotě.
  • Odcizení výrobku z auta, pokud byl zvenčí vidět.
  • Odcizení, které nebyly nahlášené Policii.

Všeobecné obchodní podmínky náhodného poškození ke stažení ZDE





Pojištění náhodného poškození a odcizení

PojištěníProdloužené záruky

Hlavní výhody pro zákazníka

  • Oprava porouchaného výrobku nebo výměna za nový. V případě výměny dostane zákazník na výběr ze tří výrobků stejné nebo srovnatelné kvality a vybraný výrobek mu bude do limitu doručen až domů.
  • Pojišťovna uhradí veškeré náklady až do výše limitu, navíc bez spoluúčastí. Cena výrobku se s dobou jeho užívání nesnižuje.
  • Náklady platí pojišťovna přímo výrobci či servisu. V případě, že si jako náhradu zákazník vybere výrobek s vyšší pořizovací hodnotou, doplatí rozdíl mezi cenou.
  • 100% záruka, že o peníze za pojištění zákazník nepřijde. V případě, že zákazník přijde o výrobek v zákonné záruce (vrácením, výměnou či úplným zničením výrobku), dostane celé pojistné zpět.
  • V případě prodeje výrobku lze převést pojištění na nového majitele. Výrobek s prodlouženou zárukou se tak může prodávat lépe než bez ní.
  • K dispozici ve variantách na 1 až 3 roky.
  • Platí již následující den po skončení zákonné záruky.
  • Zaniká vyčerpáním limitu nebo výměnou neopravitelného či odcizeného výrobku za nový výrobek.
  • Lze sjednat zpětně, až 30dní od nákupu výrobku.
  • Uhradí za zákazníka náklady na opravu či výměnu výrobku až do výše jeho pořizovací ceny.
  • Nezahrnuje spoluúčast ani časovou cenu výrobku (amortizaci).
  • Kosmetické vady a běžné opotřebení.
  • Mechanické a „nezáruční” poškození (včetně působení vody či vlhkosti).
  • Neplatí třikrát a dost jako u zákonné záruky.

Jednoduché hlášení škody:

V případě, že se v průběhu platnosti pojištění Prodloužené záruky objeví na výrobku závada, má zákazník následující možnosti, jak pojišťovnu kontaktovat:

www.hlaseniskod.cz
+420 283 002 868


Náklady na zaslání malého výrobku do servisu hradí zákazník, u větších výrobků (nad 10kg a / nebo 42”) organizuje svoz pojišťovna.

V případě neopravitelnosti nebo nerentability opravy poskytuje pojišťovna zákazníkovi nový přístroj stejných nebo srovnatelných parametrů, včetně jeho dopravy zákazníkovi.


Všeobecné obchodní podmínky prodloužené záruky ke stažení ZDE


Pojišťovna AWP P&C Česká republika – odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatel služeb Pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.

Allianz Assistance

Pojištění mobilního telefonu

Pojištění náhodného poškození a odcizení

PojištěníMobilního telefonu TOP

Hlavní výhody pro zákazníka

  • Ochrana Vašeho nákupu pro nenadálé situace
  • Nejjednodušší nahlášení pojistné události Když se Vám něco stane, pojistnou událost můžete ihned nahlásit kromě tradičních metod také elektronicky – přímo na webu www.hlaseniskod.cz nebo ještě jednodušeji přes QR kód, který Vás přesměruje na předvyplněný formulář
  • Oprava nebo nový přístroj
  • V případě neopravitelnosti nebo nerentability opravy poskytujeme nový přístroj srovnatelných parametrů, včetně jeho dopravy na adresu zákazníka.
  • Nízká spoluúčast

Pojištění ochrání Vaši peněženku v těžkých situacích:

  • telefon Vám spadne na zem a na displeji máte „pavouka“
  • po pádu z výšky na mobilu nereaguje dotyková vrstva
  • mobil Vám spadne do bazénu
  • při obědě někdo zvrhne skleničku s pitím a polije tak i Váš telefon
  • dítě Vám poničí nabíjecí konektor nebo výstup na sluchátka
  • telefon Vám vypadne z kapsy a poškodí se mu reproduktor nebo mikrofon
  • někdo Vám na ulici vytrhne telefon z ruky při tzv. loupežném přepadení
  • po loupeži mobilního telefonu Vám někdo cizí provolá peníze nebo prosurfuje data

Pojišťovna AWP P&C Česká republika – odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatel služeb Pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.

Allianz Assistance

Všeobecné obchodní podmínky pojištění mobilního telefonu TOP ke stažení ZDE

Prodej na splátky

Udělejte si radost i bez vlastních finančních prostředků

Výhody splátkového prodeje

  • nemusíte nikam chodit, vše vyřídíme za Vás
  • do 30.000,- Kč výše úvěru není vyžadováno dokladovat příjmy
  • půjčíme Vám od 2.000,- Kč do 500.000,- Kč
  • výběr z mnoha atraktivních produktů
Home Credit

Základní podmínky pro poskytnutí úvěru:

  • fyzická osoba starší 18-ti let
  • občan ČR
  • klient musí mít doložitelný zdroj příjmů (úvěry do 30 000 Kč není potřeba dokládat potvrzením o výši přijmů)
  • k vyřízení úvěru stačí platný občanský průkaz a druhý doklad totožnosti jeden z následujících platných dokladů: řidičský průkaz nebo cestovní pas nebo rodný list nebo zbrojní průkaz nebo průkazka zdravotní pojišťovny nebo platební karta

Coje po třeba doložit:

Financovaná hodnota do 100.000 Kč
  • Zaměstnanci, důchodci a OSVČ - platný občanský průkaz a druhý doklad.
  • právnické osoby - platný občanský průkaz a druhý doklad a výpis z OR

Financovaná hodnota nad 100.000 Kč
  • Zaměstnanci, důchodci - platný občanský průkaz a druhý doklad, potvrzení o výši příjmu (maximálně1 měsíc staré) a doklad pro ověření adresy (SIPO, výpis z účtu, faktura za telefo...).
  • OSVČ - platný občanský průkaz a druhý doklad, kopie ŽL, kopie posledního daňového přiznání včetně všech příloh a doklad pro ověření adresy (SIPO, výpis z účtu, faktura za telefon ...).
  • právnické osoby - platný občanský průkaz a druhý doklad, výpis z OR, kopie posledního daňového přiznání včetně všech příloh a doklad pro ověření adresy (SIPO, výpis z účtu, faktura za telefon ...).

SETOS spol. s r.o. vykonává zprostředkovatelskou činnost týkající se spotřebitelských úvěrů (včetně uzavírání úvěrových smluv) pro společnost Home Credit a.s., IČ: 26978636.

Spotřebitelský úvěr je jednorázový úvěr, který umožní nakupovat bez potřebné hotovosti cokoli. A to při minimální administrativě a s minimální časovou ztrátou.

Splátkové produkty

Nulové navýšení
Přímá platba: od 10% z ceny
Délka splácení: od 9 měsíců
Výše měsíční splátky: 10% z ceny
RPSN: 0%

Příklad splácení: Při prodejní ceně 10 000 Kč, akontaci 1 000 Kč, výši úvěru 9 000 Kč, výši splátky 1 000 Kč, počtu splátek 9, lhůtě splatnosti 15.9.2017 (při poskytnutí úvěru 15.12.2016, první splátce 15.1.2017 a se splatností dalších splátek k 15. dni v měsíci počínaje 15.2.2017) je RPSN 0%, roční úroková sazba 0%, celková částka splatná spotřebitelem 10 000 Kč. Nejedná se o nabídku či veřejnou nabídku. Splátkový prodej poskytuje společnost Home Credit a.s.

Desetina 10% + 10 x 10%
Přímá platba: 10% z ceny
Délka splácení: 10 měsíců
Výše měsíční splátky: 10% z ceny
RPSN: 26,3%

Příklad splácení: Při prodejní ceně 10 000 Kč, akontaci 1 000 Kč, výši úvěru 9 000 Kč, výsi splátky 1 000 Kč, počtu splátek 10, lhůtě splatnosti 15.10.2017 (při poskytnutí úvěru 15.12.2016, první splátce 15.1.2017 a se splatností dalších splátek k 15. dni v měsíci počínaje 15.2.2017) je RPSN 26,3%, roční úroková sazba 23,38%, celková částka splatná spotřebitelem 10 000 Kč. Nejedná se o nabídku či veřejnou nabídku. Splátkový prodej poskytuje společnost Home Credit a.s.

1% navýšení měsíčně 11-25
Přímá platba: od 0% z ceny
Délka splácení: 10-25 měsíců
Navýšení: 1% měsíčně
RPSN: 23,6-24%

Příklad splácení: Při prodejní ceně 10 000 Kč, akontaci 0 Kč, výši úvěru 10 000 Kč, výši splátky 600 Kč, počtu splátek 20, lhůtě splatnosti 15.8.2018 (při poskytnutí úvěru 15.12.2016, první splátce 15.1.2017 a se splatností dalších splátek k 15. dni v měsíci počínaje 15.2.2017) je RPSN 23,9%, roční úroková sazba 21,47%, celková částka splatná spotřebitelem 12 000 Kč. Nejedná se o nabídku či veřejnou nabídku. Splátkový prodej poskytuje společnost Home Credit a.s.

Nízké splátky 12-72 měsíců
Přímá platba: od 0% z ceny
Délka splácení: 12-72 měsíců
Výše měsíční splátky: dle kalulačky
RPSN: 26,8-54,3%

Příklad splácení: Při prodejní ceně 10 000 Kč, akontaci 0 Kč, výši úvěru 10 000 Kč, výši splátky 263 Kč, počtu splátek 72, lhůtě splatnosti 15.12.2022 (při poskytnutí úvěru 15.12.2016, první splátce 15.1.2017 a se splatností dalších splátek k 15. dni v měsíci počínaje 15.2.2017) je RPSN 26,8%, roční úroková sazba 23,72%, celková částka splatná spotřebitelem 18 936 Kč. Nejedná se o nabídku či veřejnou nabídku. Splátkový prodej poskytuje společnost Home Credit a.s.

Moje Galaxy

Moje Galaxy

Premium servis

S8/S8+ Infolinka

S8/S8+ INFOLINKA

Potřebujete poradit s nastavením? Zajímá Vás, v jakých verzích a kde se dají produkty řady Galaxy zakoupit? Máte technický problém se svím produktem řady Galaxy? Zavolejte na speciální infolinku Moje Galaxy a my Vám pomůžeme, ať jde o radu či objednávku servisu!

800 66 53 77

Nebo využijte zcela novou službu Live Assistant, kde Vám pomůžeme inovativní a zábavnou formou v rámci interaktivního videochatu na:

samsung.live-assistant.cz

S8/S8+ Infolinka

OSOBNÍ VYZVEDNUTÍ (pro modely Galaxy S7, S7 Edge, S8 a S8+)

Nefunguje Váš produkt řady Galaxy jak by měl? Nemáte čas cestovat do servisu? Využijte naši nabídku dopravy do servisu a zpět po celé České republice!

  1. Zavolejte na Moje Galaxy infolinku 800 66 53 77 a zaregistrujte svůj požadavek na servis produkty řady Galaxy.
  2. Domluvte si s řidičem místo a čas předání Vašeho porouchaného telefonu.
  3. Na setkání předejte řidiči svůj přístroj, náš řidič Vám zapůjči náhradní přístroj řady Galaxy po dobu opravy. (Modelové a barevné provedení záleží na aktuální dostupnosti. Zákazník přebírá zodpovědnost za zapůjčený telefon. V případě poškození tohoto zapůjčeného telefonu zákazník plně kryje veškeré náklady spojené s jeho opravou).
  4. Neprodleně po ukončení opravy Vás bude řidič kontaktovat ohledně termínu a místa předání opraveného a vyzvednutí zapůjčeného přístroje.
  5. Služba se vztahuje pouze na produkty splňující záruční podmínky (mechanická poškození a podobně jsou vyloučena).
S8/S8+ Infolinka

PRIORITNÍ SERVIS

Už nemusíte čekat týdny ani dny, než Váš produkt řady Galaxy opravíme! Zákazníky s telefonem Galaxy zakoupeným v ČR a SR* nyní obsloužíme na našich servisních centrech v Praze, Brně, Ostravě, Bratislavě i Žilině. Opravu Vašeho Galaxy zařízení zajistíme nejdéle do 1 hodiny, (od započetí opravy), pokud to charakter závady dovolí.

Zákaznické centrum Samsung Plaza Praha
Ječná 36
120 00, Praha 2
Tel: 223014153
recepce.csp@inter-servis.cz
Zákaznické centrum Samsung Brno
AVION Shopping Park
Skandinávská 2
619 00, Brno
Tel: 538 700 980
servis@esc.sk
Zákaznické centrum Samsung Plaza Ostrava
Nádražní 307/102
702 00, Ostrava 1
Tel: 596 112 446
servis@tsnova.cz
Alza TechZone
Bubenské nábřeží 13,
170 00, Praha 7 - Holešovice
Tel: +420 731 687 922, +420 731 687 924
http://www.vspdata.cz
Samsung Plaza Bratislava
Galvaniho 17
821 04, Bratislava
Tel: +421 2 210 280 90
http://www.esc.sk
Samsung Plaza Žilina
Pribinova 8725/54,
010 01, Žilina
Tel: +421 41/562 60 61
http://www.tvav.sk

* Služba MojeGalaxy platí pro zařízení zakoupená koncovým zákazníkem v oficiální distribuční síti České Republiky (zastoupené Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.) do odvolání a nevztahuje se na mechanická poškození či vady způsobené uživatelem.
Moje QLED

Moje QLED

Premium servis

S8/S8+ Infolinka

Moje QLED INFOLINKA

Potřebujete poradit s nastavením? Zajímá Vás, v jakých verzích a kde se dá QLED TV zakoupit? Máte technický problém se svojí QLED TV? Zavolejte na speciální premiovou infolinku* a my Vám pomůžeme, ať jde o radu či objednávku servisu!

800 24 24 77

Nebo využijte zcela novou službu Live Assistant, kde Vám pomůžeme inovativní a zábavnou formou v rámci interaktivního videochatu na:

samsung.live-assistant.cz

* Služba Moje QLED Infolinka platí pro zařízení zakoupená koncovým zákazníkem v oficiální distribuční síti České a Slovenské republiky (zastoupené Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.)

S8/S8+ Infolinka

Moje QLED Instalace

Zakoupili jste nebo se chystáte zakoupit QLED TV? Využijte služby odborné instalace QLED TV u Vás doma zcela zdarma!

  1. Při nákupu ve značkových prodejnách Samsung nebo na oficiálním e-shopu www.obchod-samsung.cz požádejte prodejce nebo osobně zavolejte na linku Moje QLED 800 24 24 77 a objednejte si bezplatnou instalaci Vaší nové QLED TV.
  2. Vaší novou QLED TV zanechte v obchodě, technik Vás následně sám telefonicky kontaktuje a domluví s Vámi termín instalace, Vaši novou QLED TV vyzvedne u prodejce a dopraví až k Vám domů či na jinou adresu dle Vašeho přání.
  3. Technik Vám QLED TV přiveze, umístí na Vámi zvolené místo (zeď, stolek, stojan ...). Následně TV nainstaluje, zapojí a nastaví s Vámi vše potřebné dle Vašich preferencí a přání. A samozřejmě Vám předvede jak Vaší novou QLED TV ovládat.
  4. V případě zájmu technik odveze starou TV k ekologické likvidaci.
  5. Služba Moje QLED Instalace platí pro zařízení zakoupená koncovým zákazníkem v oficiální distribuční síti České a Slovenské republiky (zastoupené Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.) ve značkových prodejnách Samsung nebo na oficiálním e-shopu Samsung www.obchod-samsung.cz
S8/S8+ Infolinka

Moje QLED Prioritní Servis*

Už nemusíte složitě Váš QLED TV dopravovat do servisu a čekat týdny, než QLED TV opravíme! Zákazník s naší QLED TV zakoupenou v ČR a SR může využít prioritního servisu kdy Vaší QLED TV přijedeme opravit přímo k Vám domů. Pokud nebude možné Vaš televizor opravit přímo na místě a oprava by trvala déle než 48 hodin (běží od následujícího pracovního dne od Vámi nahlášené žádosti o servis na vyhrazené infolince 800 24 24 77) poskytneme Vám po dobu opravy bezplatně náhradní QLED TV.

* Služba Moje QLED Prioritní Servis platí pro zařízení zakoupená koncovým zákazníkem v oficiální distribuční síti České a Slovenské republiky (zastoupené Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.)

Samsung Premium Servis

Samsung Premium Servis Vám zajistí dokonalý servis a pomoc ihned po zakoupení nového produktu Samsung z prémiové řady spotřebičů bílé techniky pro domácnost tak, abyste mohli své nové zařízení začít využívat co nejdříve.

DOVEZEME

Vámi zakoupený produkt Samsung z prémiové řady spotřebičů bílé techniky pro domácnost Vám zdarma dopravíme na jakékoli místo určení v rámci České a Slovenské republiky – šetříme tak Váš čas, námahu a vyhnete se náročnější manipulaci se zbožím.

NAINSTALUJEME

Náš profesionální a spolehlivý Samsung Servis Vám zajistí instalaci zakoupeného produktu přímo na místo, které nám sdělíte. Nemusíte mít obavu, že by se Vám zboží jakkoliv poškodilo nebo bylo chybně nainstalováno.

NASTAVÍME

Zakoupený výrobek nastavíme a v rámci této služby Vám rovněž předvedeme, jak výrobek k Vaší plné spokojenosti používat.

Tato Služba se týká uvedených produktů

Služba Premium Servis platí pouze pro vybraná zařízení zakoupená koncovým zákazníkem v oficiální distribuční síti České a Slovenské republiky (zastoupené Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.) ve značkových prodejnách Samsung nebo na oficiálním e-shopu www.obchod-samsung.cz

Vzdálená správa

Vzdálená správa

Služba Vzdálená správa umožňuje našim speciálně vyškoleným technikům se na dálku připojit k Vašemu zařízení a přímo ovládat váš televizor nebo smartphone Samsung. Díky tomu Vám můžeme poskytnout přímou a rychlou technickou podporu a šetříme Váš čas.

Vzdálená správa nabízí

  • Pomoc s nastavením Google a Samsung účtu
  • Aktualizace softwaru a aplikací
  • Zálohování a obnovení továrního nastavení
  • Pomoc při nastavení e-mailových účtů a běžných úkolů

Výhody Vzdálené správy

  • Okamžitá řešení na míru, jako byste měli po boku technika
  • Optimalizované nastavení zařízení a rady, jak používat různé funkce
  • Všechny kroky technika uvidíte živě na displeji

Co potřebujete pro využití Vzdálené správy

  • Vaše zařízení musí mít minimálně Android 2.2 (Froyo)
  • Vaše zařízení musí mít stabilní připojení k internetu
  • Vaše zařízení musí mít nainstalovanou aplikaci Smart Tutor z obchodu Google Play

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Copyright © 1992-2017 / SETOS spol. s r.o.