Upozorňujeme na změnu centrály - Praha! 20.1.2017 - zavřeno (expedice všech zásilek od 23.1.2017)

Služby


1) Smart Service
2) Pojištění mobilních telefonů
3) Komfortní servis
4) Prodej na splátky
5) Nalepení ochranné folie


1) Smart Service
Smart Kiosek na našich značkových prodejnách

Samoobslužný kiosek pro Samsung smartphony a tablety nabízí jednoduchý a pohodlný způsob, jak aktualizovat svůj software.


2) Pojištění mobilních telefonů

V čem spočívá služba pojištění mobilního telefonu?

Pojištění mobilního telefonu se vztahuje na jeho neúmyslné poškození, odcizení a zneužití v případě odcizení.
Tento typ pojištění lze sjednat ihned při koupi výrobku.

Pojištění ve variantě TOP lze sjednat na 12 nebo 24 měsíců.

V rámci pojistného plnění má zákazník nárok na opravu přístroje v servisním  centru.     
V případě neopravitelnosti nebo nerentability opravy je poskytnut nový přístroj srovnatelných parametrů, včetně jeho dopravy na adresu zákazníka.

POJIŠTĚNÍ TOP  - Co služba obsahuje? 

Náhodné  poškození
- Může být způsobené pádem, vniknutím kapaliny do el.části, mechanickým poškozením a vniknutím cizích předmětů do výrobku. Pojištění zahrnuje poškození displeje včetně dotykové vrstvy mobilního telefonu.

Odcizení
- Ztráta výrobku v důsledku loupeže nebo krádeže vloupáním (do motorového  vozidla)

Zneužití mobilního telefonu
- Pojištovna hradí náklady vzniklé v době po odcizení, související s hovory a staženými daty, včetně nákladů na blokaci SIM karty do limitu 3.500Kč

Co zaplatí pojištovna a co  zákazník?

Pojistné plnění je hrazené do výše časové ceny výrobku.
Pojišťovna hradí náklady na opravu výrobku (vč. náhradních součástek) a jeho doručení ze servisního centra zpět na  adresu   zákazníka.  V případě    nového  přístroje,  uhradí  pojištovna  náklady  na  nový přístroj  včetně jeho doručení.
Zákazník hradí pouze náklady na dopravu poškozeného přístroje do servisu a nízkou spoluúčast při převzetí výrobku, a to  ve výši  10% z pojistného plnění.

Jak postupovat?

V případě, že se v průběhu platnosti pojištění objeví závada na přístroji, připravíte si číslo smlouvy a zavoláte a zákaznickou linku Mondial Assistance 283 002 868.
Pracovníci linky si ověří platnost smlouvy, vezmou si od Vás Vaše kontaktní údaje, dále informace o výrobku a charakteru jeho závady.
Zakázku poté předají příslušnému servisnímu partnerovi, který Vás maximálně do 2 pracovních dnů kontaktuje a domluví se s Vámi na způsobu a termínu opravy.
V případě neopravitelnosti nebo nerentability opravy Vám bude poskytnut nový přístroj srovnatelných parametrů, včetně jeho dopravy na Vaši adresu.

Je to  jednoduché...

1. Pojištění si objednejte již v okamžiku nákupu.
2. v případě jakékoli poruchy ihned zavolejte na zákaznickou linku Mondial Assistance: 283 002 868.
3. Popište závadu, nadiktujte číslo smlouvy a kontaktní údaje.
4. Servis vás kontaktuje do dvou dnů a o všechno se postará!

POJIŠTĚNÍ JE POSKYTOVÁNO VE SPOLUPRÁCI SE SPOLEČNOSTÍ AGA International SA
 
O společnosti
Skupina AGA International SA (dříve Mondial Assistance) patří do finanční skupiny ALLIANZ SE a je světovou jedničkou v oblasti  asistenčních služeb, cestovního pojištění a zákaznických služeb. Tato francouzská společnost působí na 5 kontinentech,  ve 34 zemích světa. V České republice a na Slovensku zastřešuje pod společnou značkou dvě společnosti: Mondial Assistance s.r.o.  se od svého založení v roce 1997 specializuje na poskytování kvalitních asistenčních, informačních a dalších souvisejících služeb. AGA International SA – organizační složka od roku 2007 rozvíjí nabídku vlastních produktů cestovního a speciálního pojištění.


3) Komfortní  servis

SAMSUNG  GO - autorizovaný servis do 36hodin


V případě nutnosti opravy stačí zajít na prodejnu se službou Samsung Go, která Vám umožní
bezpečný autorizovaný servis. V moderním městském prostředí lze zajistit snížení lhůty pro opravu
z 30 dní na pouhých 36hodin.


4) Prodej na splátky

SETOS spol. s r.o. vykonává zprostředkovatelskou činnost týkající se spotřebitelských úvěrů (včetně uzavírání úvěrových smluv) pro společnost Home Credit a.s., IČ: 26978636.

Spotřebitelský úvěr je jednorázový úvěr, který umožní nakupovat bez potřebné hotovosti cokoli. A to při minimální administrativě a s minimální časovou ztrátou.


Jak nakoupit on-line na splátky krok za krokem

  1. Vyberte si zboží na eShopu a vložte jej do košíku - minimální výše úvěru je 2.000Kč
    (výše úvěru = prodejní cena zboží - platba v hotovosti při převzetí)
  2. Následně Vám bude zobrazen Košík, zkontrolujte nebo upravte  jeho obsah a zvolte "Objednat".    
  3. Při výběru způsobu platby zvolte platbu na splátky a dokončete objednávku
  4. Po dokončení objednávky budete vyzváni k přechodu na stránky společnosti Home Credit  (kliknutím na logo Home Credit)
  5. Na stránkách Home Credit si následně vyberte vyhovující splátkový produkt a vyplňte žádost o úvěr
  6. Obratem Vás bude Home Credit informovat o schválení nebo zamítnutí žádosti o úvěr
  7. V případě schválení si můžete vybrat, zda podepíšete smlouvu elektronicky pomocí SMS (vyřízení cca do 1hodiny) nebo poslat smlouvy Českou poštou (vyřízení do cca 3dní)
  8. Po obdržení smluvních dokumentů Vám bude dodáno objednané zboží
  9. Standardně celý výše uvedený proces trvá 1-3dny (podle výběru podpisu smlouvy)

Výběr produktů

  • "Nulové navýšení 0%+10x10%"- platba v hotovosti 0% z ceny zboží- splátka ve výši 10% z ceny zboží - AKCE

- splátky 10 měsíců
- navýšení 0%
- RPSN: 0%

Příklad: Při výši úvěru 10.000 Kč, výši splátky 1.000 Kč, počtu splátek 9, lhůtě splatnosti 27.1.2016 (při  poskytnutí úvěru 27.4.2015,  první splátce 27.5.2015 a se splatností dalších splátek ke 27. dni v měsíci počínaje 27.6.2015) je RPSN 0%, roční úroková sazba 0%, celková částka splatná spotřebitelem 10.000 Kč. Splátkový prodej poskytuje společnost Home Credit a.s.

  • "Desetina 10%+10x10%"- platba v hotovosti 10% z ceny zboží- splátka ve výši 10% z ceny zboží
- splátky 10 měsíců
- navýšení 10%
- RPSN: od 24,1%

Příklad: Při výši úvěru 10.000 Kč, výši splátky 1.000 Kč, počtu splátek 10, lhůtě splatnosti 14.3.2015 (při  poskytnutí úvěru 1.5.2013,  první splátce 1.6.2013 a se splatností dalších splátek k 14. dni v měsíci počínaje 14.7.2013) je RPSN 26,3 %, roční úroková sazba 23,25 %, celková částka splatná spotřebitelem 11.000 Kč. Splátkový prodej poskytuje společnost Home Credit a.s.

  • "1% měsíčně 11-20 "
- platba v hotovosti od 0% ceny zboží
- splátky 11-20 měsíců
- navýšení 1% měsíčně
- RPSN: 22,8-24%

Příklad: Při výši úvěru 10.000 Kč, výši splátky 600 Kč, počtu splátek 20, lhůtě splatnosti 14.1.2015 (při  poskytnutí úvěru 1.5.2013,  první splátce 1.6.2013 a se splatností dalších splátek k 14. dni v měsíci počínaje 14.7.2013) je RPSN 22,8%, roční úroková sazba 20,55%, celková částka splatná spotřebitelem 12.000 Kč. Splátkový prodej poskytuje společnost Home Credit a.s.

  • "IDL 06-24“"
- platba v hotovosti od 0%
- splátky 6-24 měsíců
- navýšení si zvolíte výběrem konkrétní varianty
- RPSN: 45,3-60,2%

Příklad: Při výši úvěru 10.000 Kč, výši splátky 609 Kč, počtu splátek 24, lhůtě splatnosti 14.5.2015 (při  poskytnutí úvěru 1.5.2013,  první splátce 1.6.2013 a se splatností dalších splátek k 14. dni v měsíci počínaje 14.7.2013) je RPSN 45,3%, roční úroková sazba 37,38%, celková částka splatná spotřebitelem 14.616 Kč. Splátkový prodej poskytuje společnost Home Credit a.s.


Výhody splátkového prodeje

- jednoduchost a rychlost uzavření Úvěrové smlouvy přímo přes Internet
- ihned po zakoupení zboží se klient stává jeho majitelem
- stejná výše splátky po celou dobu trvání úvěru
- zákazník si může vybrat délku splácení standardně od 6 do 48 měsíců
- minimální výše úvěru 3 000,- Kč (výše úvěru = prodejní cena - platba v hotovosti)
- pro nákup zboží do 30 000,- Kč u nás vždy stačí pouze dva doklady totožnosti (např. platný řidičský průkaz, platný cestovní pas, rodný list či platný zbrojní průkaz). Občané ČR vždy musí mít občanský průkaz
- pro nákup zboží nad 30.000,-Kč může být požadováno Potvrzení o výši příjmu (např. potvrzení o výši příjmu od zaměstnavatele, kopie daňového přiznání, důchodový výměr)
- určen zletilým fyzickým osobám se stálým příjmem


Kdo může žádat o úvěr?

  • Podle všeobecných podmínek je nutné splňovat následující:
- fyzická osoba starší 18-ti let
- občan ČR
- má stálý zdroj svých příjmů, který může doložit
- prokáže svoji totožnost platným občanským průkazem (musí se jednat o osobu svéprávnou) a zároveň dalším dokladem totožnosti, kterým může být platný řidičský průkaz, platný cestovní pas, rodný list či platný zbrojní průkaz, průkaz zdravotní pojišťovny nebo platební karta.

  • Doložení výše příjmu
Do 30 000 Kč výše úvěru není třeba dokládat potvrzení o výši příjmu klienta. Klient současně s podpisem úvěrové smlouvy podepisuje tzv. ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ o pravdivosti všech údajů uvedených na smlouvě.

  • Potřebné doklady:
- platný občanský průkaz
- druhý doklad totožnosti (cestovní pas, řidičský průkaz, bankovní karta, zbrojní průkaz, evropský průkaz pojištěnce - pokud úvěrový rámec nepřesahne 32.000Kč a žadatel o úvěr je důchodce)
- alternativní doklad: potvrzení o příjmu, vyúčtování za telefon (v případě uvedení mobilníhi telefonu do zaměstnání u podnikatele)

Pojištění výdajů

Klient si volí jednu z níže uvedených variant pojištění:

1.Balíček PLUS

3,08 % z pravidelné měsíční splátky úvěru bez pojištění

  • Pojištění pracovní neschopnosti – pracovní neschopnost vzniklá následkem nemoci nebo úrazu, delší než 60 dnů
  • Pojištění invalidity – plný invalidní důchod přiznaný pro nemoc nebo úraz
  • Pojištění smrti následkem úrazu
Tento balíček pojištění je určen pro „zaměstnance“ a OSVČ („podnikatel“).

Základní podmínkou pro vstup do pojištění je, že klient:
-dosahuje věku 18 let a nepřekročí věk 65 let
-je osobou bez zdravotních potíží, není v pravidelné lékařské terapeutické péči nebo pod pravidelným lékařským dohledem v důsledku zjištěného onemocnění, neužívá pravidelně léky
-není v pracovní neschopnosti a nebyl také v uplynulých 12 měsících před sjednáním smlouvy o úvěru v pracovní neschopnosti delší 30 bezprostředně po sobě následujících kalendářních dnů
-nepožádal o přiznání invalidního důchodu nebo není účastníkem řízení o přiznání plné či částečné invalidity, nebyl mu přiznán starobní nebo částeční či plný invalidní důchod
-byl seznámen a souhlasí s pojistnou smlouvou a ZPP-PV-Ú

2. Balíček PREMIUM

6,48 % z pravidelné měsíční splátky úvěru bez pojištění

  • Pojištění ztráty příjmu – ztráta příjmu, ke které nedojde z vůle či vinou pojištěného
  • Pojištění pracovní neschopnosti – pracovní neschopnost vzniklá následkem nemoci nebo úrazu, delší než 60 dnů
  • Pojištění invalidity – plný invalidní důchod přiznaný pro nemoc nebo úraz
  • Pojištění smrti následkem úrazu
Tento balíček pojištění je určen pro „zaměstnance“ i OSVČ („podnikatel“).

Základní podmínkou pro vstup do pojištění je, že klient splnil podmínky pro vstup do pojištění souboru A a navíc:
-je zaměstnán na dobu neurčitou a není ve zkušební době, nebo vykonává bez přerušení samostatnou výdělečnou činnost
-nepodal výpověď z pracovního poměru nebo mu nebyla dána výpověď z pracovního poměru ze strany zaměstnavatele, nezrušil okamžitě pracovní poměr a ani mu nebyl okamžitě zrušen pracovní poměr ze strany zaměstnavatele, není podle svého vědomí zařazen mezi zaměstnance, se kterými by mohl být v následujících 12 měsících rozvázán pracovní poměr ze strany zaměstnavatele z důvodů organizačních změn a snižování počtu zaměstnanců ve smyslu platných právních předpisů a nevede se zaměstnavatelem jednání o skončení pracovní poměru dohodou
-byl bez přerušení zaměstnán v předchozích 12 měsících před sjednáním smlouvy o úvěr, nebo po tuto dobu vykonával samostatnou výdělečnou činnost.

3. Balíček STANDARD

1,90 % z pravidelné měsíční splátky úvěru bez pojištění

  • Pojištění invalidity následkem úrazu – plný invalidní důchod přiznaný pro úraz
  • Pojištění smrti následkem úrazu
Tento soubor pojištění je určen pro každého klienta za splnění níže uvedené podmínky.

Podmínkou pro vstup do pojištění je, že klient:
-dosahuje věku 18 let a nepřekročí věk 65 let


Pojistné plnění

Pojistné rizikoPojistná částkaLimit plnění
Pojištění pracovní neschopnostipravidelná měsíční splátka úvěrumax. 12 splátek
Pojištění invalidityzůstatek dluhubez omezení
Pojištění smrti následkem úrazuzůstatek dluhubez omezení
Pojištění ztráty příjmupravidelná měsíční splátka úvěrumax. 12 splátek
Limit celkového pojistného plnění ze všech uplatněných pojistných událostí u jednoho pojištěného je 300 000,- Kč.


5) Nalepení ochranné folie


Zajišťujeme odborné nalepení ochranné fólie na displej  mobilního telefonu.
Ochranná fólie na mobil chrání dotykovou plochu před škrábanci, špínou, prachem, mastnotou a jinými nečistotami.
Váš telefon bude ještě dlouho vypadat jako nový a navíc se vyhnete drahým opravám dotykové plochy.

Cena služby: 
Mobilní telefon50Kč
Tablet150Kč



0


Powered by ShopCentrik ®

p